Refresh

Tiba-tiba terpandang gambar Nenda yang banyak dalam simpanan hard disk ni. Terasa agak tersentuh. Ana kawal tersentuh itu dengan ayat-ayat suci dari kalamNya.

Ya Allah muliakanlah Nendaku. Cik ku.

Hajjah Tuan Sharifah binti Tuan Tengah Syed Abdul Qadir Al-Yahya.

Cik, semoga bertambah cicit yang akan sentiasa mendoakan cik di sana.Amin.

5 Comments:

  1. Anonymous said...
    Tiadalah di atas dunia ini seorang Muslim yang berdoa melainkan akan diperkenankan Tuhan atau dipalingkan daripadanya kejahatan selama dia tidak berdoa perkara-perkara yang berdosa atau membuat perkara yang memutuskan tali persaudaraan. Lantas seorang lelaki berkata: “Kalau begitu kita perbanyakkan doa? Jawab baginda: “ Di sisi Allah (penerimaan) lebih banyak.”
    ndyna8 said...
    Amin Ya Allah.wahai diri,sentiasalah penuhi diri dengan membaca kalamNya.Dia sayangkan hambaNya..
    Anonymous said...
    "Jangan engkau bersahabat dengan sahabat yang mana dia begitu berharap kepada engkau ketika mahu menyelesaikan masalahnya sahaja sedangkan apabila masalah atau hajatnya telah selesai maka dia memutuskan kemanisan persahabatan. Bersahabatlah dengan mereka yang mempunyai ketinggian dalam melakukan kebaikan, memenuhi janji dalam perkara yang benar, memberi pertolongan kepada engkau serta memadai dengan amanahnya atau sikap bertanggungjawabnya terhadap engkau. "
    ~Imam Umar bin Abdul Aziz~
    Anonymous said...
    salam.
    ust rashidy, apa kata ust uploadkn sekali koleksi kuliah2 dan jadual kuliah2 ust dlm blog ust ni.mungkin bermanfaat utk semua.syukran.
    Anonymous said...
    Assalammualaikum ustaz,

    Alhamdulillah, akak terharu dengan kejayaan yg ustaz sekarang. Selalu akak membeli SOLUSI dan membaca article2 ustaz. Semoga suatu hari nanti ustaz sudi2lah kiranya memberi takzirah bulanan di Masjid Hishamuddin, Sepang. Rasanya tak jauh dari tempat ustaz di Bangi.

Post a Comment



Blogger Template by Blogcrowds